033 456 68 58
info@bu3.nl

Koers bepalen

Marketing Focus Sessie

Uw bedrijf op voorsprong zetten

Tijdens een Marketing Focus Sessie leggen we uw bedrijf online onder een vergrootglas en zorgen we ervoor dat u betere resulaten gaat halen. Dat doen we in drie stappen:

1

We bekijken de huidige situatie

We zoomen in op uw diensten, producten en hoe u alles op dit moment aanpakt

2

Analyseren de omgeving

We bekijken uw online concurrentie en doelgroep(en)

3

Bepalen de juiste koers

Met de uitkomsten gaan we aan de slag en werken we een slimme online strategie uit

Perfect fit

U bent niet de enige die betere resultaten wil scoren. Ook uw concurrenten willen dat. Goed vindbaar worden is belangrijk, maar die vindbaarheid heeft veel meer effect als uw website goed afgestemd is op uw doelgroep. Daarom is het belangrijk om uw doelgroep goed te kennen en te weten wat hun behoeften zijn, wat ze op uw website willen zien.

Een belangrijk hulpmiddel om alles over uw doelgroep boven water te krijgen, is het Value Proposition Canvas Model. Dat is een model dat triggert om goed na te denken over de verschillende doelgroep(en) en de waarde die uw bedrijf voor ze heeft. Het helpt om uw bedrijf door hun bril te bekijken en nieuwe kansen te zien om ze te bereiken.

Op weg naar resultaat

Welke pijnpunten lost u op voor uw doelgroep? Waarmee tovert u die glimlach op het gezicht? Antwoorden hierop zijn ideale richtingwijzers voor hoe uw website eruit moet gaan zien, hoe u ‘m indeelt en hoe u de teksten schrijft.

Maar het gaat nog verder, want hiermee heeft u ook een goede leidraad te pakken voor het verhaal dat u via blogs en social media vertelt. Ook biedt het alle input die nodig is om uw positionering aan te scherpen.

We vullen de doelgroepanalyse aan met een zoekwoord- en concurrentieanalyse. Met deze drie onderzoeken hebben we alle inzichten die nodig zijn om een onderscheidende online koers uit te zetten.

Voor wie

Een Marketing Focus Sessie is interessant voor bedrijven en organisaties die:

  • Net van start gaan!
  • Nieuwe markten willen gaan bereiken
  • Een frisse blik op hun communicatie willen
  • Een nieuw product willen lanceren
  • Bezig zijn met een nieuwe website
  • Aan de slag gaan met online marketing
  • Betere resultaten met hun website willen scoren
  • Inspiratie zoeken voor social media

Door wie

Het hele traject staat onder leiding van Willex Duijst, eigenaar van BU3 en gespecialiseerd in tekstschrijven, strategische marketing en online marketing.

Willex heeft journalistiek en voorlichting gestudeerd. Na zijn studie werd hij hoofdredacteur van een jongerenmagazine. Vervolgens is hij jarenlang als leraar Vormgeving en Online Marketing verbonden geweest aan de hogeschool CHE. Momenteel is hij bezig met de afronding van een NIMA C-opleiding.

Praktische info & Aanmelden

Marketing Focus Sessie vraagt 1 dagdeel + 2 uur van uw tijd. In het dagdeel zoomen we in op uw bedrijf en in deel 2 slaan we spijkers met koppen en leggen we onze ideeën op tafel.

Locatie

De sessie waarin we uw bedrijf onder de loep nemen, vindt op ons kantoor in Amersfoort plaats. Daar is ruimte voor maximaal 6 deelnemers. Het is ook mogelijk om dit op uw locatie te organiseren, maar hier zijn wel wat kleine praktische voorwaarden aan verbonden. Neem hiervoor contact met ons op.

Kosten & Tevredenheidsgarantie

De kosten van de Marketing Focus Sessie zijn € 1895,00 (excl. btw). Als we niet in staat zijn een goede strategie te bedenken, brengen we niets in rekening.

Aanmelden

Meld u vrijblijvend aan via het onderstaande contactformulier. U zit na het versturen nog nergens aan vast. Eerst volgt namelijk een kennismaking, zodat we kunnen zien of we een goede match zijn voor uw probleem/vraag.