033 456 68 58
info@bu3.nl

Marketinghits maken

Uw bedrijf op voorsprong zetten

Steeds vaker komen we bedrijven tegen die nooit serieus onderzoek hebben gedaan naar hun concurrentie en doelgroep(en) en zonder professionele marketingstrategie hun business runnen. Ze scoren hierdoor niet de resultaten die mogelijk zijn. Eigenlijk is dat zonde, want met een (relatief) kleine investering zetten we u op een betere koers. We doen dat in drie stappen:

1

Op uw bedrijf focussen

We bekijken uw diensten, producten en hoe u alles op dit moment aanpakt

2

De omgeving analyseren

We leggen een vergrootglas op de concurrentie en doelgroep(en)

3

De koers bepalen

Met de resultaten gaan we aan de slag en werken we een strategie uit

Een hit scoren is lastig

Laten we hier duidelijk over zijn. U bent namelijk niet de enige die betere resultaten wil scoren. Ook uw concurrenten willen opvallen met hun bedrijf, website en social media. Daarom is het belangrijk een onderscheidende positie in te nemen. Dus gaan we zoeken naar iets dat u uniek maakt.

Om dat te ontdekken, maken we onder meer gebruik van het Value Proposition Canvas Model. Dat is een handig model waarmee we gemakkelijk tot de kern van uw bedrijf komen. Dat doen we samen met u, maar neem ook gerust enkele medewerkers (bijv. van het salesteam) en/of een van uw klanten mee.

Op voorsprong zetten

De beste strategie is er één waarin u onweerstaanbaar voor uw doelgroep bent. Wat uw concurrentie doet, speelt hierin een belangrijke rol. Immers, we willen de doelgroep imponeren en het dus beter doen!

We gaan uw concurrenten analyseren om een goed beeld van hun strategie te krijgen, zodat we u op voorsprong kunnen zetten. Daarbij doen we nog wat andere nuttige onderzoeken, zoals een zoekwoordanalyse.

Door wie?

Het hele traject staat onder leiding van Willex Duijst, eigenaar van BU3 en gespecialiseerd in tekstschrijven, strategische marketing en online marketing.

Willex heeft journalistiek en voorlichting gestudeerd. Na zijn studie is hij aan de slag gegaan als hoofdredacteur van een jongerenmagazine, heeft hij gewerkt als vormgever bij een reclamestudio en is hij jarenlang als leraar Vormgeving en Online Marketing verbonden geweest aan de hogeschool CHE. Momenteel is hij bezig met de afronding van een NIMA C-opleiding.

Waar wilt u goede resultaten mee bereiken?

bedrijf

€1.895

  •  Duidelijk beeld van de doelgroep(en)
  •  De concurrentie ontleed
  •  Krachtige propositie
  •  Duidelijke doelstellingen
  •  Strategie voor de website
  •  Strategie voor social media
  •  Gratis begeleiding (3 maanden)

website

€995

  •  Duidelijk beeld van doelgroep(en)
  •  De concurrentie ontleed
  •  Advies voor indeling van de website
  •  Advies voor de content
  •  Strategie voor vindbaarheid
  •  Nuttige marketingaanvullingen
  •  Gratis begeleiding (3 maanden)

Praktische info & Aanmelden

Het bedenken van een marketinghit vraagt 1 dagdeel + 2 uur van uw tijd, behalve bij social media, want daar ruimen we ook nog tijd in voor het oefenen in het maken van social updates.  In het dagdeel zoomen we in op uw bedrijf en in deel 2 slaan we spijkers met koppen en leggen we de formule voor een marketinghit op tafel.

Locatie

De sessie waarin we uw bedrijf onder de loep nemen, vindt op ons kantoor in Amersfoort plaats. Daar is ruimte voor maximaal 6 deelnemers. Het is ook mogelijk om dit op uw locatie te organiseren, maar hier zijn wel wat kleine praktische voorwaarden aan verbonden. Neem hiervoor contact met ons op.

Tevredenheidsgarantie

Als we niet in staat zijn een goede strategie te bedenken, brengen we niets in rekening.

Aanmelden

Meld u vrijblijvend aan via het onderstaande contactformulier. U zit na het versturen nog nergens aan vast. Eerst volgt namelijk een kennismaking, zodat we kunnen zien of we een goede match zijn voor uw probleem/vraag.