NIEUWE KANSEN ONTDEKKEN

In deze workshop leert u uw doelgroep beter kennen en met name hun behoeften. Dit levert nieuwe inzichten en vaak verrassende resultaten op die de manier waarop u met uw klanten communiceert een andere wending zullen geven. Met betere resultaten tot gevolg.

UW DOELGROEP BETER LEREN KENNEN

Veel bedrijven zijn druk met hun communicatie, maar vergeten iets belangrijks. Er worden dure websites gebouwd, Adwords-campagnes opgezadeld en updates bedacht voor social media zonder daarbij serieus te luisteren naar wat uw doelgroep eigenlijk wil.

Heeft u een goed beeld voor wie u die inspanningen verricht? Wie is ze? Of gaat het misschien om een hij? Voor welke taken heeft hij u nodig? Wat zou daarbij een glimlach veroorzaken? Wat is een afknapper? Welke thema’s spelen in zijn leven?

Tijdens deze workshop wordt helderheid verschaft in de wir-war van doelgroepen die u momenteel misschien op uw netvlies heeft. We gaan een belangrijke doelgroep van uw bedrijf eruit lichten en hier een vergrootglas op leggen.   Al brainstormend gaan we een zo goed mogelijk beeld van uw doelgroep schetsen.

  Uiteindelijk ontstaat een nauwkeurige omschrijving van een persoon die symbool staat voor de doelgroep. U zult merken dat als u zich in uw communicatie focust op deze persoon, het veel gemakkelijker is om uw boodschap over te dragen.

BETER VERBINDEN MET UW DOELGROEP

De workshop is handig voor ieder bedrijf dat toe is een frisse wind door hun communicatie en met name voor bedrijven die…
– met een nieuwe website aan de slag gaan
– nadenken over het opfrissen van hun communicatie  
– meer resultaat uit hun website willen halen
– beter willen scoren met hun e-mailnieuwsbrief 
– effectiever met de doelgroep willen communiceren 
–  

Aangezien we veel klantbehoeften in beeld brengen, ontdekt u tijdens de workshop hoe u beter met uw doelgroep kunt verbinden. Prikkelen de teksten op uw website voldoende? Bent u op de juiste woorden vindbaar? Is uw nieuwsbrief aantrekkelijk genoeg? Sluiten uw diensten en producten nog steeds goed aan? Is er ruimte voor een nieuwe dienst?

Het eindresultaat is een handig overzicht met belangrijke nieuwe kansen om beter te verbinden met uw doelgroep.

KOSTEN EN LOCATIE

De kosten van de workshop zijn € 795 (excl. btw) voor een versie waarin spontaan brainstormen centraal staat. Als er door mij analyses uitgevoerd moeten worden (en die kunnen zeer handig zijn!), hou dan rekening met een tarief van € 1995,00 (excl. btw). Denk aan een zoekwoord- en concurrentieanalyse en een analyse van uw huidige externe communicatiemiddelen, zoals uw website, social media en nieuwsbrief.

De workshop vindt plaats in mijn kantoor aan het water waar ruimte is voor 6 deelnemers. Wilt u liever incompany, dan is dat natuurlijk ook mogelijk.

Neem contact op